چشمان معيوب اسفنديار، پاشنهي آشيل دولت
سخنان چند روز گذشتهي اسفنديار رحيممشايي در تأكيد بر اظهارات نه چندان دور خود مبني بر دوستي با مردم اسراييل، تاييدي بود بر اشتباه رييس جمهور در ابقاء نامبرده براي حضور در كابينه. و اگر همچون گذشته با نگاهي خوشبينانه به برخي اصرارهاي محمود احمدينژاد در انتصابات و ابتقائات وزراء و معاونان و مشاوران خود، نظر بيفكنيم، گفتههاي مشايي را بايد نوعي ياري رساندن به پيشبرد سياستهاي دولت نهم حساب آورد. حال با اين ديد، مسأله را مورد كنكاش قرار ميدهيم.
دكتر احمدينژاد از ابتداي به دست گرفتن سكان اجرايي كشور، از معدود مسؤولاني بود كه بيمحابا نه تنها موجوديت رژيم جعلي اسراييل را به زير سؤال برد، بلكه با قدم نهادن به محدودهي ممنوعهي مناسبات بينالمللي و خطوط قرمز ديپلماسي جهاني، خواستار محو اين حكومت و ساختارهاي آن از صحنهي روزگار شد. خواستهاي كه تنها در دههي اول انقلاب و به تبع اصليترين انگيزهي امام راحل براي سرنگوني رژيم طاغوت به تعدادي اندك از مسؤولان نيز سرايت كرده و در دههي گذشته فقط از زبان آيةالله خامنهاي شنيده ميشد. با اعلام مجدد اين واقعيت از زبان رييس جمهوري اسلامي ايران و پشتبند آن، دروغ خواندن پديدهي هولوكاست، سيلي از اعتراضات و اتهامات عريض و طويل به سمت حكومت ايران، خاصه دولت نهم جاري شد. و حتا كار به جايي رسيد كه برخي اعضاء شوراي امنيت سازمان ملل اصرار بر اخراج ايران از جامعهي بينالملل و سازمان مربوطه شدند. ولي نكتهاي كه حائز اهميت است، تاكيد چندبارهي احمدينژاد بر اين موضوع در سخنرانيها و مصاحبههاي گوناگون بود.
حال با توجه به گذشتهي مطرح شدن موضع دولت جمهوري اسلامي در قبال ماهيت رژيم اسراييل، بايد دانست كه خود القايي مشايي در تقابل با اين تفكر آن هم از جايگاه معاونت رييس جمهور در ميراث فرهنگي و امور گردشگري چيست. همانطور كه در بالا نيز آمد، ميتوان به شكل خوشبينانه، مسأله را براي نجات دولت از بحرانهاي گوناگون داخلي و خارجي بررسي كرد. يعني اينكه دولت نهم در اوج گرفتاريهاي بينالمللي به جهت بحران هستهاي و جنجالهاي داخلي به دليل مسايل اقتصادي و غائلهي انتخاب وزير كشور، نياز به يك عمليات انحرافي در عين انتحاري بودن براي تغيير نقطهي توجه رقبا و منقدين داشت و اين تحرك انحرافي هم طرح مسألهي دوستي با مردم (نه ملت!) اسراييل از جانب معاونت گردشگري رييس جمهور شناخته شد (مانند مسألهي حضور بانوان در ورزشگاههاي آقايان كه گفته ميشد براي كاهش فشار تبليغاتي عليه دشمن مطرح شده و فقط كارايي كلامي داشته است!) كه باور اين مسأله، همچون قبول خبر خودكشي احمدينژاد به دليل دوام نياوردن در مقابل مشكلات مصنوعي و دشمن ساخته، غير قابل باور ميباشد!
پس با اين حساب با اولين بررسي، مقولهي طرح عمليات انحرافي براي تغيير نقطهي توجه مخالفان دولت و حتا نظام، منتفي شده ولي نفس چرايي طرح آن، همچنان بهجاست. نكتهي بعد، شخصيت بيرق مشايي است. مديري كه در سابقهي 8،7 سالهي مديريت كلان فرهنگياش، دائما بنا به موضعگيريها و سخنان نابهجايش، انگشتنماي خاص و عام بوده است. شخصيتي كه از اين همه مورد توجه قرار گرفتن، تنها نفس خود را چاق كرده و بس. مدير نامدبري كه پر از حاشيههاي ريز و درشت بوده است.
اسفنديار رحيممشايي كه از سالهاي دور، توفيق رفاقت با احمدينژاد دانشجو را داشته، از همان دوران حضور در سازمانهاي امنيتي نظام، داراي حواشي گوناگوني بود. عضويت بستهگان نزديك وي در گروهكهاي تروريستي ضد انقلاب و معاند نظام و بعد گرفتاري اينان در دام دستگاه امنيتي كشور و مورد بازجويي قرار گرفتن توسط خود رحيممشايي، جزء برجستهترين اين حاشيههاست. وي پس از سالها كار امنيتي كردن، با ورود احمدينژاد به خيابان بهشت و ساختمان شهرداري تهران، معاونت فرهنگي و اجتماعي آن نهاد را به عهده گرفت. در خلال آن مسؤوليت، هزينههاي گزاف وي براي به اصطلاح ترويج فرهنگ مهدويت و نصب تابلوها و بنرهاي چند صد ميليوني «آجركالله يا بقيةالله» در مناسبتهاي مختلف، اولين اعتراضات به رياست احمدينژاد آرمانگرا بر شهرداري تهران را در پي داشت. هر چند كه برخي ضمن تعويض مقام تنقيد با تخريب، اينگونه عملكرد مشايي را دليل حجتيهاي بودن وي ميدانستند كه ناگفته پيداست، اتهامي بچهگانه را براي وي مطرح ميكردند (و اين جزء لاينفك اتهامات كسي است كه در اين زمانه نام امام عصر عجلالله تعالي فرجهالشريف را به زبان ميآورد و تهمت حجتيهاي بودن را نيز به جان ميخرد!). به هر روي، با اين اسراف و تبذيرها و از آن ور بام افتادنهاي مشايي در شهرداري تهران، احمدينژاد همان موقع هم سيبل اين ندانم كاريها قرار گرفته و تير و تركش دوست و دشمن، شخصيت بلامنازع و ارزشمدار وي را نشانه ميرفت. و اين بود تا دورهي رياست احمدينژاد بر دولت فرا رسيد كه در اينجا نيز از همان ابتدا و با سوابقي كه رحيممشايي در شهرداري پيدا كرده بود و در عين حال، شخصيت خود بزرگبين وي در اظهار نظرات گوناگون، حملات دوستداران و بدخواهان دولت نسبت به اين شخصيت و رد اصل خود احمدينژاد، حجيمتر شد.
گذشته از موارد پيشگفته، اظهارات اخير رياست سازمان ميراث فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در تأييد تلويحي رژيم اشغالگر قدس، ميراث اعتقادي و فلسفهي وجودي نظام مقدس جمهوري اسلامي را در منظر آرمانگرايان داخلي و حقيقتجويان خارجي، مورد خدشه قرار داد كه ميطلبد شخصيت انقلابي رياست دولت، در اين رابطه اقدامي عاجل و ارزشمدارانه از خود نشان دهد.
حال با توجه به موارد مطروحه و در ادامهي بحث فوق، بدون آنكه دليل و برهان ناقص خود را بخواهم به رخ بكشم، با استناد به كلام بزرگان، ماهيت پديدآورندهگان اسراييل غاصب را به شخص جناب رحيم مشايي باز شناسانده و يادآور ميشوم تا بعد از اين ضمن دوري از اظهارات حسينقلي خاني، موقعيت حساس و ولايتمدارانهي رييس جمهور را مورد خطر سودجويان قرار ندهد.
پيش از بازگويي اين كلامات، لازم به ذكر است كه به اعتقاد بنده، هيچ تفاوتي بين يهود و صهيونيسم وجود نداشته و اختلاف موجود بين اين گروه از اهل كتاب، مابين يهودي و كليمي (موسوي) است. چهرا كه مشهورين به يهوديت، با تبختر و تكبري مثال زدني خود را نه از تابعين حضرت موسا عليهالسلام كه حضرت ايشان را پيرو مرام خود دانسته و از توفيقات آن حضرت را، مفتخر شدن به نبوت در قوم بنييهودا ميدانند! و در مقابل جماعتي كه عموما هم در ايران حاضرند، به واسطهي اشتهاري كه در پيروي از جناب موسا كليمالله صلواة الله عليه و علي نبينا دارند ، خود را نه يهودي و از اولاد يهودا بن يعقوب، كه كليمي و موسوي دانسته و اين همان وجه تمايز بين كليميان مخالف صهيونيسم و يهوديان غاصب سرزمينهاي اشغالي است. حال ميخواهد گفتهي جناب مشايي تحتاللفظ People باشد يا Nation. مهم اين است كه چشمان نابصير، ناقص، حساس و معيوب ايشان، نه تنها هدفي است مبارك براي رستمان زمانه، بلكه عملكرد غير اصولي خود ايشان، برانداز و ناميمون است، چون پاشنهس آشيل.
بيانات امام خميني قدس سره الشريف در تاريخ 18 شهريور 1343:
… در شانزده شهريور در تهران، دروازهي دولت يك بساطي يهوديها درست كردند، چهارصد نفر، پانصد نفر يهودي دزد دور هم جمع شدهاند و خلاصه حرفشان اين بوده كه شعاري براي يكي دادهاند، آنوقت نوشتهاند به اينكه «مجد، مال يهود است، يهود برگزيدهي خداست، ما ملتي هستيم كه بايد حكومت بكنيم، نميدانم چه بكنيم، كذا، ما با ديكتاوري مخالفيم، ما با هيتلري مخالفيم، ما كذا، كذا.» اينها نطقهايشان بوده است، آقايان به مرئي و منظر اين دولت ما، اين جمعيت ميآيند آنجا و اين حرفها را ميزنند… عيب است از يك مملكتي اتكاء به يهود، اين حرفي كه ما ميزنيم خيلي حرف بدي است؟! البته تلخ است به ذائقهها، تلخ است به ذائقهي شما لكن بدبختي يك مملكت اسلامي است، بدبختي يك مسلميني است كه اتكاء پيدا بكنند يا ارتباط پيدا بكنند، يا پيمان ببندند با يك دولتي كه الآن دشمن اسلام است و در مقابل اسلام ايستاده است و غصب كرده است فلسطين را.
صحيفهي نور، جلد يك، صفحهي 95
پيام امام راحل در فروردين 1352:
ما در عصر حاضر با ضربات سنگين روز افزون وارده بر اسلام و گرفتاريها و نابهسامانيهاي بيش از پيش ملتهاي اسلامي مواجه هستيم. از طرفي قضيهي فلسطين و مسجدالاقصي و آوارهگي مردم بيگناه آن سرزمين و پشتيباني دول بزرگ استعماري از يهود اشغالگر، كه با دوام اين جرثومهي فساد، خطر بزرگي خداي نخواسته براي عموم كشورهاي اسلامي و خصوص دول عربي در پيش است…
صحيفهي نور، جلد يك، صفحهي 202
بيانات خميني كبير در تاريخ 18 شهريور 1343:
… من به دول اسلامي ميگويم كه آقا چهرا سر نفت دعوا ميكنيد؟ فلسطين مغضوب است، يهود را بيرون كنيد از فلسطين، اي بيعرضهها. خودشان ريختند به جان هم. فلسطين مغضوب است، شما سر نفت دعوا ميكنيد؟ وقتي سر مال دعوا كرديد، تثبيت شد حكومت اسراييل بر فلسطين، اين حكومت بود؟ اين اعراب بيچاره را كه بيرون ريختند و الآن يك ميليون يا بيشترشان گرسنه و بيچاره خوابيدهاند در بيابانها، بسي بيچاره و آواره شدهاند، آيا دول اسلام نبايد در اين معنا اعتراضي بكنند؟ حرفي بزنند؟ با يك همچنين دولتي كه يك ميليون مسلمان يا بيشتر را بيرون ريخته و آواره كرده، شما ائتلاف ميكنيد؟! اگر ائتلاف نداريد خوب در روزنامه بنويسيد، اگر ائتلافي نداريد بگذاريد اين حرفي كه من ميزنم در يكي از چاپخانهها نوشته بشود و منتشر بشود، اگر نگذاشتيد بدانيد مؤتلفيد، بدانيد ائتلاف داريد با يهود، با اسراييل. عمال اسراييل را ميبينيد كه در اين مملكت چهكارها ميكنند، چه چيزها هست.
صحيفهي نور، جلد يك، صفحهي 95
بيانات امام روحالله رحمةالله عليه در تاريخ 23 آبان 1344:
… اگر اين هفتصد ميليون [مسلمان]، دويست ميليونش، چهار صد ميليونش با هم دست بدهند، دست برادري بدهند… توحيد كلمه كنند، ديگر يهود به فلسطين طمع نميكند، ديگر هند به كشمير طمع نميكند… اگر توحيد كلمه بكنيد، يك مشت يهودي دزد در فلسطين است، بيش از يك ميليون از مسلمين را ده سال، بيشتر از ده سال است كه متفرق كردهاند و ممالك اسلامي نشستهاند با هم عزا گرفتهاند، اگر توحيد كلمه باشد چهطور ميتوانند اينها، اين يك مشت يهودي دزد چهطور ميتوانند فلسطين شما را از دست شما بگيرند و مسلمين را از فلسطين بيرون كنند و نتوانيد هيچ كاري بكنيد؟
صحيفهي نور، جلد يك، صفحهي 120
پيام حضرت امام خميني سلامالله عليه به ملل و دول اسلامي در تاريخ 18 خرداد 1346:
… كرارا دولتها را به خصوص دولت ايران را از اسراييل و عمال خطرناك آن تحذير نمودم، اين مادهي فساد كه در قلب ممالك اسلامي با پشتيباني دول بزرگ جايگزين شده است و ريشههاي فسادش هر روزي ممالك اسلامي را تهديد ميكند، بايد با همت ممالك اسلامي و ملل بزرگ اسلام ريشه كن شود.
صحيفهي نور، جلد يك، صفحهي 139
مصاحبهي امام عظيمالشأن انقلاب با نمايندهي الفتح دربارهي كمك به مجاهدان در مهر 1347:
اكيدا شايسته و بلكه واجب است كه قسمتي از وجوه شرعي مانند زكوات و ساير صدقات [را] به مقدار كافي به اين مجاهدان راه خدا اختصاص داد، به مجاهداني كه در صفوف نبرد و فداكاري به منظور از بين بردن صهيونيسم كافر ضد بشري ميجنگند و براي احيا و اعادهي مجد و شرف اسلامي از دست رفته ميكوشند و براي گرامي داشتن تاريخ شريف اسلامي نبرد ميكنند و بر هر مسلماني كه به خدا و روز جزا ايمان دارد، واجب است كه تمامي قوا و نيروي خود را در اين راه به كار برد و سرانجام به احديالحسنيين شهادت يا پيروزي نائل آيد… بهترين راه [براي قطع ايادي صهيونيسم] اين است كه مردم مسلمان ايران با همهي امكاناتشان بكوشند داد و ستد خود را با صهيونيستهاي داخلي و غير از آنان كه در ايران هستند به طور كلي قطع نموده و از لحاظ روحي و مادي، آنان را مستأصل و بيچاره نمايند و تمام روزنههاي حياتي را بر آنان تنگ سازند…
صحيفهي نور، جلد يك، صفحهي 136 و 137
نظر حضرت امام قدس سره الشريف در خصوص دلايل ضعف مسلمين در مقابل صهيونيستها:
… اگر حكومتكنندهگان كشورهاي اسلامي، نمايندهي مردم با ايمان و مجري احكام اسلام ميبودند، اختلافات جزيي را كنار ميگذاشتند، دست از خرابكاري و تفرقهاندازي بر ميداشتند و متحد ميشدند و «يد واحده» ميبودند؛ در آنصورت مشتي يهودي بدبخت كه عمال آمريكا و انگليس و اجانبند نميتوانستند اين كارها را بكنند…
كتاب ولايت فقيه، صفحهي 38
پيام خميني كبير در تاريخ 19 اسفند 1349:
… اگر هفتصد ميليون مسلم، با اين كشورهاي عريض و طويل رشد سياسي داشتند و با هم متحد و متشكل شده و در صف واحد قرار ميگرفتند، براي دولتهاي بزرگ استعمار ممكن نبود كه در ممالك آنها رخنه كنند، تا چه رسد به مشتي يهود كه از عمال استعمارند.
صحيفهي نور، جلد يك، صفحهي 157
بيانات معمار انقلاب در تاريخ 9 آبان 1357:
در فلسطين، يك عدهي محدودي از اين صهيونيستها و يهوديها، ممالك عربي را كه بيش از صد ميليون جمعيت دارد، طوري كرده است كه بعضي از آنها تسليم او شدند و بعضي هم كه تسليم او نشدند، نميتوانند هيچكاري بكنند.
صحيفهي نور، جلد دو، صفحهي 246
مصاحبهي حضرت امام با خبرنگار آمريكايي در تاريخ 10 آذر 1357:
ما طرفدار مظلوم هستيم، هر كسي در هر قطبي كه مظلوم باشد، ما طرفدار آنها هستيم و فلسطينيها مظلوم هستند و اسراييليها به آنها ظلم كردهاند، از اين جهت ما طرفدار آنها هستيم.
صحيفهي نور، جلد سه، صفحهي 275
بيانات تاريخي امام خميني صلوةالله و سلامهعليه در 17 شهريور 1361:
شما ملاحظه كرديد در لبنان يك دولت پوشالي دو ميليوني يعني اسراييل در مقابل يك ميليارد مسلمان ايستاد و حمله كرد و آنقدر جنايت كرد كه در تاريخ كمنظير است و آنوقت ميبينيم كه دولتهاي اسلامي در تلاشند كه آنها را به رسميت بشناسند. ما ميگوييم اسراييل بايد از صفحهي روزگار محو شود و بيتالمقدس مال مسلمين و قبلهي اول مسلمين است.
صحيفهي نور، جلد هفده، صفحهي 14
بيانات حضرت امام خميني رحمةالله عليه در جمع اعضاي جامعهي كليميان ايران در تاريخ 24 ارديبهشت 1358:
… ما ميدانيم كه حساب جامعهي يهود غير حساب جامعهي آنهاست و ما با آنها مخالف هستيم و مخالفتمان براي اين است كه آنها با همهي اديان مخالف هستند، آنها يهودي نيستند، آنها يك مردم سياسي هستند كه به اسم يهودي يك كارهايي را ميكنند و يهوديها هم از آنها متنفر هستند و همهي انسانها از آنها بايد متنفر باشند.
صحيفهي نور، جلد شش، صفحهي 164
بيانات امام راحل در تاريخ 25 مرداد 1358:
براي من يك مطلب به شكل معماست و آن اين است كه همهي دول اسلاميه و ملتهاي اسلام ميدانند كه درد چيست، ميدانند كه دستهاي اجانب در بين است كه اينها را متفرق از هم بكند؛ ميبينند كه با اين تفرقهها ضعف و نابودي نصيب آنها ميشود، ميبينند كه يك دولت پوشالي اسراييل در مقابل مسلمين ايستاده كه اگر مسلمين مجتمع بودند، هر كدام يك سطل آب به اسراييل ميريختند او را سيل ميبرد، معذالك در مقابل او زبون هستند.
صحيفهي نور، جلد هشت، صفحهي 235 و 236
و حسن ختام تمام اين مباحث (با وجود تكراري بودن درج آن در پارتيزان) نويد روشن امام حق، حضرت امير المؤمنين علي عليهالسلام در خصوص آيندهي مسلمين و سرانجام يهوديان غاصب فلسطين است.
اميرمؤمنان عليهالسلام فرمود: يهود براي تشكيل دولت خود در فلسطين از غرب خواهد آمد.
اطرافيان به ايشان عرضه داشتند: يا اباالحسن! پس عربها در آن موقع كجا خواهند بود؟
ايشان فرمودند: در آن زمان نيروهاي عرب از هم پاشيده و ارتباط آنها از هم گسيخته بوده و متحد و همآهنگ نيستند.
باز از آن حضرت سؤال شد: آيا اين بلا و گرفتاري طولاني خواهد بود؟
فرمود: نه، تا زماني كه عربها زمام امور خودشان را از نفوذ ديگران رها ساخته و تصميمات جدي آنان دوباره تجديد شود. آنگاه سرزمين فلسطين به دست آنها فتح خواهد شد و اعراب پيروز و متحد خواهند گرديد و نيروهاي كمكي از طريق سرزمين عراق به آنان خواهند رسيد كه بر روي پرچمهايشان نوشته شده «القوة». و اعراب و اسلام همهگي مشتركا براي نجات فلسطين قيام خواهند كرد (و با يهوديان خواهند جنگيد) و چه جنگ بسيار سختي كه در وقت مقابلهي با يكديگر در بخش عظيمي از دريا روي خواهد داد كه در اثر آن مردمان در خون شناور شده و افراد مجروح بر روي اجساد كشتهها عبور كنند.
آنگاه حضرت فرمود: و عربها سه بار با يهود ميجنگند و در مرحلهي چهارم كه خداوند، ثبات قدم و ايمان و صداقت آنها را دانست هماي پيروزي بر سرشان سايه ميافكند.
سپس فرمود: به خداي بزرگ سوگند كه يهوديان مانند گوسفند كشته ميشوند تا جايي كه حتا يك نفر يهودي هم در فلسطين باقي نخواهد ماند.
كتاب عقائدالاماميه زنجاني، جلد يك، صفحهي 270
(به نقل از كتاب زمينهسازان انقلاب جهاني حضرت مهدي عليهالسلام، صفحهي 479)

آگوست 14, 2008 at 11:44 ب.ظ
خوب مثل اينكه لوگوي وبلاگ شما آماده شده.. راستي درباره كردان نمي خواي چيزي بگي؟؟؟
________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام سيد جان! ممنون از اظهار لطف و اون همه راهنماييت.
مشكل من لوگو نيست، بلكه پوستهاس. هر كاري ميكنم عوض نميشه.
در مورد كردان هم فعلا چيزي نمينويسم تا آب گلآلود كمي صاف بشه.
يا علي …
آگوست 16, 2008 at 11:48 ق.ظ
سلام .از اين كه به ما سر زدي ممنون. راستي لينك يادت نره
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام كيا جان! ما هم از اينكه به ما سر زدي ممنون. براي لينك هم اينقدر عجله نكن. بذا يه دو روز اينكاره شي بعد!
اونايي كه كلي مدته حق آب و گل دارند هنوز تو نوبتند. تو كلاسا هم كه هميشه غايبي.
يا علي …
آگوست 16, 2008 at 1:33 ب.ظ
دمت گرم سهیل خیلی خوب اومدی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام مصطفاي دل. يعني صفاي دل. پيامك برات دادم براي ديدار از آسايشگاه جانبازان. و مطمئنم مثل هر دفعه ميپيچونيمون. تشكر از اينكه دمت گرم سهيل خوب اومدي!
يا علي…
آگوست 16, 2008 at 2:30 ب.ظ
ما ميدانيم كه حساب جامعهي يهود غير حساب جامعهي آنهاست و…
حاجي تو هم مثل بعضيها زيادي گير دادي به قضيه.
بابا بيخيال
مشايي بنده خدا، حرف هم كه نزنه يه چيزي بهش ميچسبونن سوژه رسانهها ميشه.
ضمناً باز هم اظهار خوشحالي از اين كه در وبلاگ جديد زيارتتون ميكنيم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام سيد عزيز.اون جملهي اول رو از كجا آوردي؟ من نگفتم كه! بعدشم، سيد جان! اگه ما بخوايم غير بعضيا كمي گير بديم كه …!
مشايي هم براي اينكه گير اين و اون، چسب بهش نشه، ميتونه بره بميره. راه حل رو حال كردي!
يا علي …
آگوست 17, 2008 at 7:45 ق.ظ
سلام خدمت برادر بزرگوار و دلسوز آقای کریمی
اول که امروز دیگه روز عیده و عید شما مبارک و دست و روبوسی و اینها انشالله زنده باشیم زیر سایه ی ظهور آقا امام زمان جشن و دست و روبوسی و تبریک و . . .
بعد خونه جدید مبارک . البته من چند بار قبلا اینجا سر زدم . آشنا شدم . ولی خب تنبلی کردم به استفاده اکتفا کردم .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام حسن جان. عيد شما هم مبارك. انشاءالله خدا به ما توفيق بندهگي كامل بده تا آقا بدون هيج مانعي ظهور كنه. بزرگترين مانع ظهور عدم بندهگي روسياهاني مثل بندهاس.
يا علي…
آگوست 17, 2008 at 7:59 ق.ظ
والا من الان همینجوری بخش کامنتها که باز شد دیدم زیر کامنتها جواب داده شده خوندم .
نمیدونم واقعا . شاید ایراد از انتقال مفاهیم تو داخل خودمون باشه . مبحث مبارزه در مقابل سلطهی جهانی یهود و اسرائیل و اینکه همه جا دست میبرن و . . . تمام اینها رو به چند طریق خیلی ساده یواش یواش دارن لوث میکنن . یکی با این تبلیغ توی معتقدین که اسرائیل رو اگه بهش توجه کنی کسی فکر میکنه که خبریه که اخیرا زیاد میشنویم این جمله رو . که نیازی به اعلام مخالفت نیست و از این حرفا . یکی هم بر عکس با برخورد های بدون آگاه سازی که شاید قشر یا نسلی که از ماهيت قضیه مطلع نباشه رو به این باور میندازه که ما هم بیکاریمها همینجوری میریم با همه سرشاخ میشیم . مگه به ما چی کار کردن که اینجور… که این دو نوع باور به شکل عجیبی داره تو سطح جامعه زیاد میشه . و تمام اون اهداف و حقایق این وسط گم میشه . نمیدونم واقعا شاید تقصیر تبلیغاته . شاید تقصیر خیلی از مسئولینه که حرفشون با عملشون یکی نیست و مردم هم عموماً وقتی مخالفت میکنن، با همه چیز یه جا مخالت میکنن . همه اینها و خیلی چیزهای دیگه دخیل بر این دیدگاههاست که پیش میاد . و . . . بماند . بعضی ها شاید فکر میکنن یهجوری تو این موج بپرن سریعتر میرن جلو به سمت ساحل . و نمیدونن این موج مستقیم میره میخوری تو صخره .
یا حجة بن الحسن عجل علی ظهوره
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ مدير پارتيزان:
باز هم سلام حسن آقا. عمدهترين تقصير تو اين قضايا، عدم ارائهي يك منش صحيح از طرف حضرات مسؤوله. همونهايي كه با گذر ايام و تغيير مسيرهاي ممتد وزش باد دنيامداري و عافيتطلبي، جهتشون تغيير ميكنه و گذشتهشون رو هم از ياد ميبرند. وقتي خواص جامعهي ما بر اساس مقدرات هستيشون در خصوص مسائل كلان دنيا نظر بدند، اوضاع بهتر از اين نميشه.
انشاءالله ميرسه اون روزي كه تصميم گيرندههاي اصلي جهان سياست و فرهنگ، امثال تو حسن عزيز باشند.
يا علي…
آگوست 17, 2008 at 3:09 ب.ظ
سلام سهیل جان خدا را شکر می کنم که شما هم به مغرض بودن این مردک اشاره فرمودید و از موضع قبلی خودتان به یک موضع منطقی روی آوردید
کاملا با نظر فعلی حضرتعالی موافقم
ما همیشه ارادت داریم التماس دعا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام سيد. بنده از ابتدا هم نسبت به مغرض بودن اين مردك! هشدار ميدادم، حتا از دورهي فرهنگسرايي بودن ايشون (والبته اين هشدارهاي من تنها در حضور دوستان بود و دعواي خانهوادهگيمون رو نميرفتم سر كوچه هوار بكشم) ولي حالا كه تموم شاكلهي انقلابي بودنمون رو زير سؤال ميبرند مجبورم در ملأ عام داد بزنم تا برخي دوستان ناآگاه هم صداي ما رو بشنوند. بعد هم من (حد اقل به زعم خودم) هيچ وقت موضع غير منطقي نداشتم كه حالا بخوام از اون به اين روي بيارم. اتفاقا اين امثال تو هستيد كه همچين مواضعي اتخاذ ميكنيد، نشون به اون نشون كه چند روز پيش يه مكالمهي 38 دقيقهاي زندهي موبايلي (اون هم با تماس خود تو) با هم داشتيم مبني بر همين مواضع غير منطقي تو و دوستانت. روز نيمهي شعبان هم كه با حاج سعيد قاسمي تو آسايشگاه جانبازان سعادتآباد بوديم، ايشون با لبخندي مليح و معترضانه و پرسشي از من پرسيد كه آيا منظور من در پارتيزان از حزباللهيهاي آمريكايي ايشون بودند؟ من هم ضمن تأييد با لبخند مليحتر همينجا اعلام ميكنم كه جز ايشون امثال تو هم منظور بوديد سيد جان.
راستي! تو الآن بايد كربلا باشي كه. تو پارتيزان چيكار ميكني؟ (اين براي گرا دادن به برادران آمريكايي مستقر در عراق بود!)
يا علي …
آگوست 17, 2008 at 4:09 ب.ظ
سلام
سهیل جان
وبلاگ انتقاد بعد از مدتها خاموشی دوباره روشن شده
شما هم کمک کنین
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام برادر وحيد رضا. انشاءالله چراغ نقد اسلامي تو اين مملكت هميشه روشن بمونه و ايضا انتقاد شما.
يا علي …
آگوست 17, 2008 at 9:47 ب.ظ
سلام بر سهيل عزيز و دغدغه هاي به حق و زيبايش
اين روز فرخنده و سراسر عشق و شور و نشاط را به شما و خانواده گراميتان تبريك عرض نموده و برايتان آرزوي توفيق در درك و عظمت انتظارش را مسئلت دارم
آقايان نظرشان اينست كه حزب الله به نيابت از ايران و اسرائيل به نمايندگي امريكا مي جنگند پس بايد هزينه كرد
نمي دانم از چه وقت اين آقايان به اين رسيده اند كه ما از جنگيدن مستقيم رو در روي آمريكا عاجزيم ؟
آيا اين عجز در رزمندگان است ؟
يا در آقايان ؟ و ترس از عدم مديريت يك جنگ ديگر و همه منتظرند تا امام زمان بيايد و ما در پشت ايشان سنگر گرفته تو دهن ابر قدرتها بزنيم
خداوند سلامتي بهت بده بزرگوار
ارادتمند
جوشقاني
ـــــــــــــــــ
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام بر جوشقاني عزيز و بهانهي دوستداشتنياش. خيلي مخلصيم حاجي. اعياد بر شما و خانهواده هم مبارك. در خصوص نظر حضرتعالي حقيقتا چيز ديگه براي گفتن ندارم از بس مثل هميشه تمام و كمال نظرت رو اعلام كردي. دوستت دارم قدر هزار بهانه!
يا علي…
آگوست 21, 2008 at 5:56 ب.ظ
آقا جالبه که وقتی قراره از کیسه ملت خرج بشه آقای رئیس جمهور یکهو میشه منکر هولوکاست و کلی هزینه بار مملکت می کنه. اما وقتی قراره از قوم و خویش مایه بذاره میشه طرفدار دوآتیشه مردم اسرائیل.
این اسفندیار را هم من قبلاً در خارجه دیده بودمش. مایه ای نداشت و فقط بلند بلند و کشدار حرف می زد. همین. بعد هم به خیال خودش می خواست جوری حرف بزند که ایرانیان خارجه حال کنند. اما حال همه بهم خورد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام حضرت ميم. رييس جمهور همچنان منكر هولوكاست و مخالف هر چي يهودي صهيونيسته و الكي دلتون رو به اين شايعات دشمنساخته خوش نكنيد. با انكار هولوكاست هم اولين و آخرين هزينه بار جماعت صهيون ميشه نه مملكت ما.
يا علي…
آگوست 22, 2008 at 3:48 ق.ظ
سلام بر شما ای خوبان[گل]
پيامبر صلى الله عليه و آله : [گل]
إنَّ لِسانَ الْمُؤْمِنَ وَراءَ قَلْبِهِ فَإِذا أَرادَ أَن يَتَكَلَّمَ بِشَيْءٍ يُدَبِّرُهُ قَلبُهُ ثُمَّ أمْضاهُ بِلِسانِهِ وَ إنَّ
لِسانَ الْمُنافِقِ أمامَ قَلبِهِ فَإِذا هَمَّ بِشَيءٍ أمْضاهُ بِلِسانِهِ وَلَمْ يَتَدَبَّرهُ بِقَلبِهِ؛[گل]
زبان مؤمن در پس دل اوست،[گل] هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مىانديشد و
سپس آن را مىگويد[گل] اما زبان منافق جلوى دل اوست[گل] هرگاه قصد سخن
كند آن را به زبان مىآورد و درباره آن نمىانديشد.[گل]
________________________________________
تنبيه الخواطر، ج1، ص 106 . [گل]
________________________________________
آگوست 22, 2008 at 1:34 ب.ظ
بی معرفتی رفتاری ذاتیست. نه به ارث میرسد نه اکتسابیست. در نهاد بعضیهاست !
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام مجسمهي معرفت. قراره تو جمع عقدهگشايي بشه ديگه! بيادبي هم به همچنين. به خصوص اون آدم بيلمزي كه زنگ ميزنه به خونه و با نفهمي تمام پيام ميذاره كه يكي اين [...] رو ور داره ديگه. اصلا هم حساب نميكنه اگه گوشي جواب داده نميشه حتما كسي نيست و گوشي هم يقينا يا شارژ نداره يا جايي جامونده كه جايي هم جا مونده بوده. حق تو همونه كه يه كاريكاتور بكشن و زيرش بنويسن: نمنه! ولي با همهي اين الاغ بازيهات، همچنان نادر مني! الاغ كوچولو! (خودت خواستي حرفاي در گوشيمون رو تو ملأ عام بزنم)
يا علي …
آگوست 24, 2008 at 12:26 ق.ظ
نوشتهی جالبی بود. اما هنوز جای سؤال هست که این آقا فکر میکرد این حرفهایش چه دستاوردی برای دولت دارد؟ امروز که میبینیم این حرفها تنها به از دست رفتن جایگاه رئیس جمهور در بین افراد مذهبی جامعه منجر شده.
آخرین نوشته من را هم در این رابطه ببین.
راستی، شما چرا فیلمبردارهایی که باهاشون کار میکنین اینقدر تحویل میگیرین که آخرش برن وارد سیاست بشن؟! خدا رو شکر که طرف این دوره رأی نیاورد، وگرنه باید مثل گذشته شاهد سوتیهای همیشگیاش میبودیم!
_______________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام برادر حسين. تشكر از تعريفت. در مورد اظهارت اين آقا بايد به عرض برسونم كه قرار نبود با اين بيانات دستآوردي نصيب دولت بشه. كه اتفاقا قرار بود كه به نوعي زمين زده بشه. و اين هم بر ميگرده به موضوع همدستي سه عنصر نامطلوب دولت و مثلث شوم و تحميلي مشايي، رحيمي، كردان. سر قصهي كردان داشت گند بالا مياومد و اين باند نفوذي و تحميلي هم داشتند تضعيف ميشدند (البته استانداران مركزي و ايلام رو هم به اينها بايد اضافه كنيد)
كه با اين اراجيف مشايي نگاهها به طرف ديگهاي معطوف شد و البته اين مثلث شوم و شايد هم ذوزنقهي نامبارك، از نيروهاي انقلابي دولت تلفات هم گرفت كه فعلا اولين اونها حاج داود احمدينژاد بود كه با اعتراض به اومدن كردان به كابينه، زمين زده شد و اگه ماها همچنان ساكت باشيم و يا مشغول بازي با نكات انحرافي نفوذيها، در آيندهي نزديك رييس جمهور رو هم به زمين خواهند زد.
در خصوص اون بنده خدا هم كه در ادامهي كامنتتون فرموديد، متأسفانه اين مردم بودند كه با سوء استفادهي جماعت فرصتطلب، گول خوردند و شدند پلهي قدرتطلبي و … در هر صورت هر چي بود گذشت. خدا انشاءالله پاي ماها رو از لغزش در امون بداره.
يا علي …
آگوست 24, 2008 at 12:55 ق.ظ
راستی، اتفاقاً امروز عکسی که شما از روش لوگوی وبلاگتون رو درست کردید، توی روزنامهی ایران دیدم. البته روزنامه مال چند وقت پیش بود.
میشه در مورد این عکس یک کم توضیح بدین و لینک عکس اصلی رو هم بدین؟
_________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
حسين جان! اين عكس متعلق به يه تمرين و آموزش نظامي در زمون جنگه كه متأسفانه اسم عكاسش رو من نميدونم. عكس اصلي رو هم بنده پس از پيدا كردن از آرشيوم براتون ارسال ميكنم. به روي چشم.
يا علي …
آگوست 24, 2008 at 9:47 ق.ظ
یک سوال جدی. چرا رییس جمهور هیچ برخوردی با معاونش نمی کند؟ سوالی که حتی اطرافیان رییس جمهور نیز علت آن را نمی دانند!
رفتار وديدگاههاي رحيم مشائي که تا قبل از این جریان به اندازه کافی بر خلاف مواضع سياسي جمهوري اسلامي و امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است و به اندازه کافی به جریان اصولگرایی ضربه زده بود و با این اظهارات به حد اعلای خود رسید.آقای احمدی نژاد که با مطرح کردن موضوع نفی هولوکاست و زیر سوال بردن ماهیت رژیم صهیونیستی در عرصه های بین الملل نور امیدی در دل مستضعفان جهان بر افروختند و شرق تا غرب عالم را متوجه نگاه ضد صهیونیسم خود و ملت ایران کردند چگونه است در مقابل اظهارات نزدیک ترین فرد به خود در کابینه هیچ واکنشی که در خور وشایسته جریان اصول گرایی است نشان نمی دهند؟ دم خروس مشایی را باور کنیم یا….
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام مهدي جان. من كه ميدونم تو واسه حب علي نيست كه اينطور براي آرمانها جلز و ولز ميكني! بقيه بچهها هم ميدونن. آقا جون! اصلا مشايي دلش خواسته هر چي بخواد بگه احمدينژاد هم همچنين. تو برو باقرت رو جمع كن بابا!
يا علي …
آگوست 24, 2008 at 9:49 ق.ظ
این مطلب در البرز کار شد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام برادران البرزي. ممنون از لطفتتون. انشاءالله هميشه ارزشمدار باشيد و چون دماوند استوار و چون البرز راسخ.
يا علي …
آگوست 24, 2008 at 2:16 ب.ظ
سلام
کار جامعی بود.
خیلی هم جالب و عالی نوشته بودید.
علی الخصوص تیتر.
با اجازه لینک مطلبتون رو تو وبلاگم گذاشتم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام مفتي عزيز. تشكر حاجي. اميدوارم هميشه اهل فتوا باشي نه مجاني!
يا علي …
آگوست 24, 2008 at 7:24 ب.ظ
سلام سهیل جان ناراحت نشو تو با تمام نفهمیت دوست داشتنی ترین دهاتیه روی زمین هستی ! اون روز هم برا اینکه با دوستان میخواستیم شام ببریمت بیرون ( با حسین شهرستان ) خیلی بهت زنگ زدم و متاسفانه مثل همیشه چون مدرنیته نصیب تو دهاتیه نفهم شده و گوشیه همراهت خاموش بود نتونستی تو رکابمون باشی ! .
______________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام. آي قربون تو نادر برم. چهرا ناراحت بشم خوشگل بابا؟ ممنون كه دوستداشتنيترين دهاتي دونستيم. ولي با نفهمي مخالفم. چون نفهم اون كسيه كه زنگ ميزنه خونهي شخصي آدم و چرت و پرت تو پيغامگير ميذاره بدون در نظر گرفتن اينكه اول كسي ديگه پيغام مزخرفش رو ميشنوه. بعدشم، بنده از كجا بايد ميدونستم كه شما قراره با حسين شهرستان من رو ببريد بيرون واسه شام؟ منه دهاتي با اينكه با مدرنيته مشكل دارم، عوضش تو جايجاي وبلاگم داد ميزنم كه اهل شهريارم و حصارزيرك، نه اينكه با لپاي گل انداختم و لهجهي شيرين تهرانيم! به اين و اون بگم كه واللهه من كه به دنيا اومده بودم تازه دو روز بود كه ما ساكن تهرون شده بوديم، واللهه!
آ قربون اين الاغ كوچولو برم!
آگوست 25, 2008 at 7:18 ق.ظ
سلام
اهانت محمد نوری زاد، كارگردان فيلم چهل سرباز به مراجع عظام تقليد، در دفاع از مواضع رحيم مشايي…
با “سرباز مشايي” به روزم و منتظر قدم و نظر شما.
يا علي
_______________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام احمدك! توصيه ميكنم براي جامع شدن اطلاعاتت از اين سرباز مشايي، يه مشورتي هم با نادر بكايي بكني.
يا علي…
آگوست 25, 2008 at 11:07 ب.ظ
آقا سهيل عزيز :
سلام و خسته نباشيد . از اين كه افتخار داديد و منت گذاشتيد و از وبلاگم بازديد كرديد خيلي خوشحال شدم . اميدوارم ارتباطمان حفظ شود و شرايطي پيش بيايد تا شما را از نزديك ببينم . در مطلبتان اطلاعات جالبي راجع به شخصيت رحيم مشايي ارائه كرديد . اميدوارم خداوند شر منافقان و جاهلان را از سر اسلام و اين مملكت كم كند . التماس دعا …
يا علي
_______________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام محسن جان. تو عزيز مني و ايضا استادنا.
ممنون از نظرات ارزشمندت. بنده در خدمتت هستم دربست. و البته با نرخ بنزين صلواتي نه سهميه بندي و نه آزاد و نه حتا اونور مرزي!
يا علي…
آگوست 26, 2008 at 12:18 ب.ظ
بابا يه مطلب جديد بذار الان يه هفته است هر موقع ميام اين مطلب مشايي رو ميبينم. راستي با مطلب (انجوي نژاد و چند ابهام) به روزم. راستي كلاسا تموم شد؟
________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام كيا جان! مگه پارتيزان روزنامهس كه توقعات اينچنيني داري؟ اون بنده خدا رفيقت چي شد؟ همون كه 150 كيلو وزنش بود!
كلاسا هم الآن چند هفتهس تموم شده و بنده اوسكول آقايان موندم تا تشريف بيارند و امتحان بخش تئوري بدند! اصغر اگه اصغره، اسپيلبرگ بايد بره كاراي بال رو راست و ريس كنه!
يا علي…
آگوست 27, 2008 at 12:21 ق.ظ
ما زیاران چشم یاری داشتیم……………………
سهیل جان شما اگر فحش هم بدی خیالی نیست……..
راستی آمریکایی من نیستم خودتی با اون لباس زیرت (OH My mum)
راستی حیف که این کامنت ها شکلک ندارند و گرنه چند تا شکلک برات می گذاشتم!
… ! (خود سانسوري از طرف پارتيزان و به درخواست بينشان)
راستی دعام کن تا زودتر بتونم برم کربلا دارم دق می کنم
__________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام سيد. همونطور كه به نادر هم گفتم شماها حقتونه كه يه كاريكاتور بكشن و كنارش بنويسن «نمنه؟!» مرد حسابي! من تو جواب كامنت تو نوشته بودم تو آمريكايي هستي؟ خوبه تمام كامنتت رو اينجا افشا كنم و از سانسور كردنش هم منصرف شم؟ بنده مثل اون داستان مولانا كه عزراييل يارو رو تو هند ميبينه و متعجب ميشه و طرف هم ميترسه و قصهش رو پيش حضرت سليمان ميبره… (كه داستانش خيلي طولانيه!) از بودن تو تو تهران متعجب شدم. چهرا كه يكي، دو شب قبلش ازم حلاليت طلبيدي و گفتي كه راهي هستي. من هم محض مزاح موضوع كربلا رفتنت رو پيش كشيدم و به شوخي گفتم كه اين موضوع رو پيش كشيدم كه آمريكاييها از اومدن تو به عراق مطلع بشند و… اصلا من رو بگو كه برا كي دارم اينا رو توضيح ميدم! همون «نمنه»!
همين گير تو كافيه كه جواب بقيهي كامنت خصوصيت رو ندم. شماها عادت كرديد كه گودرز رو به شقايق ربط بديد! تو اون قصهي روزنامهي ايران، دولت چند وقت بود سر كار اومده بود؟ بعد از اون غائلهي كذايي چه اتفاقي افتاد؟ اون كتاب كي مجوز گرفته بود؟ وجدانا (كه تو يه ذرهاي از اون رو نداري) سينماي امروز و ديروز يكيه؟ سيد جان! همون «نمنه!»
يا علي…
آگوست 27, 2008 at 9:49 ق.ظ
دوست عزيز،
«مجمع وبلاگنويسان مسلمان» قصد دارد پنجشنبه 7 شهريور 1387 در سالن شهيد آويني فرهنگسراي رسانه (واقع در ميدان وليعصر، جنب سازمان انتقال خون)، از ساعات 5 الي 7، اولين مجمع عمومي و انتخابات شوراي مرکزي خود را برگزار کند.
در اين مراسم، هيئت مؤسس گزارشي از روند برنامهها و فرآيند ثبت مجمع ارائه خواهد کرد. سپس کانديداهاي عضويت در شوراي مرکزي به ارائهي برنامهها و اهداف خود خواهند پرداخت. اعضاي شوراي مرکزي از ميان کانديداهايي که اعلام آمادگي کردهاند و نامشان در سايت مجمع موجود است، با راي مستقيم اعضا انتخاب ميشوند.
مطابق اساسنامه تنها کساني حق شرکت در رأيگيري را دارند که فرم عضويت را پرکرده باشند و شرايط عمومي مندرج در اساسنامه را نيز دارا باشند. همچنين کساني که علاقهمند به عضويت هستند، ميتوانند با حضور در فرهنگسرا فرم پر کرده و به عضويت مجمع وبلاگنويسان مسلمان درآيند.
دوست عزيز!
از شما هم دعوت ميشود تا در اين مراسم حاضر شويد. و اگر هيچ حسني هم که نباشد، اين مراسم محفلي خواهد بود براي ديدار دوباره و آشنايي با ديگر دوستان وبلاگنويستان؛
http://www.MuslimBloggers.ir
آگوست 28, 2008 at 2:11 ب.ظ
سلام سهیل جان دستت درد نکنه حالا من و نادر هم ((نمنه))
دمت گرم بابا
راستی به کار بردن این لفظ برای یک دوست خوبه؟ ((( وجدانا (كه تو يه ذرهاي از اون رو نداري) )))
نکته اول این که هرگز انتقاد به معنی دشمنی نیست و همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان سال گذشته فرمودند: شما می توانید از من (( رهبر مملکت و نایب امام زمان مان)) می توانید انتقاد کنید و این اصلا به معنی ضد ولی فقیه و دشمنی نیست و شما آزاد هستید.
پس به تبع اولی ما می توانیم از رئیس جمهور که در سطح بسیار پایین تر از رهبر است و با رای مردم انتخاب و توسط رهبری تنفیذ شده و یا رئیس قوه قضائیه که مستقیما توسط رهبر منصوب شده و یا افراد دیگر هم انتقاد کنیم و این هرگز به معنی دشمنی و مخالفت نخواهد بود و شما به هیچ عنوان حق ندارید بر روی کسی حرف و انگ بگذارید که تو حزب اللهی امریکایی هستی و یا غیره (( اشاره به این بخش صحبت حضرتعالی”" من هم ضمن تأييد با لبخند مليحتر همينجا اعلام ميكنم كه جز ايشون امثال تو هم منظور بوديد سيد جان.”"
و نکته دوم : ممکن است انتقاد ما غلط باشد و شاید یک سوءتفاهم بوده و روا نباشد و یا به قول شما بیجا باشد ، باز در این صورت نیز با قدری آرامش و بحث دوستانه می توان سوتفاهمات را از بین برد و ….
نکته آخر: ما در هر صورت به شما ارادت داریم سهیل جان و به شدت از حضرتعالی و رئیس التماس دعا دارم
راستی امشب عازم مشهد هستم البته این بار قطعیه و قطعا به یاد شما و رئیستان خواهم بود
التماس دعا
یا علی
_________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام سيد. بابا تو ماشاالله دست غضنفر رو هم از پشت بستي! مرد حسابي! ديروزم كه يه ربع باهات صحبت كردم. تو اصلا تو باغ نيستي. مگه من گفتم تو انتقاد نكن؟ بعدشم تو شاكي بودي كه چهرا من باهات تند رفتار ميكنم و …
اصلا ولش كن سيد جان. هر جور خودت راحتي. دوشونده!
يا علي…
آگوست 29, 2008 at 10:52 ق.ظ
سلام
” این آقا چه می گوید؟”
به روزم.
سپتامبر 3, 2008 at 1:18 ب.ظ
با سلام
من از مطلبي كه در باره بيانات حضرت علي (ع) درباره يهوديان بود خوشم اومد و در وبم قرار دادم …حالا يك عده اومدن و ميگن منبعش موثق نيست و اين چيزها درست نيست و…
اگه شما به درستيش اطمينان داريد … من را كمك كنيد كه جواب اينا را بدم
فلان
يا علي …
______________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام طاهري عزيز. اين روايت در عقائد الاماميه و به نقل از كتاب جفر چاپ 1340 اومده و حجةالاسلام سيد اسدالله هاشمي شهيدي هم در كتاب زمينه سازان انقلاب جهاني حضرت مهدي اون رو نقل كردند و در تفسيرش هم مواردي رو بيان كردند كه من از ترس اينكه متهم به تفسير به راي نشم، از ذكر اون تفاسير خودداري كردم. در هر صورت اين روزها يا از امام زمان چيزي بگيد كذابيد يا عليه اسراييل حرف بزنيد دروغزن.يا علي…
سپتامبر 4, 2008 at 12:09 ق.ظ
سلام. من هم با «چند نرمافزار مناسب برای ماه رمضان» به روزم.
سپتامبر 7, 2008 at 11:11 ق.ظ
سلام بزرگوار
طاعات و عباداتتان قبول
انچه باید گفته میشد ، گفته شد . و اظهارات صریح و روشن ایشان در مقاطع مختلف(بخصوص در مورد مردم اسرائیل!) اظهر و من الشمس و غیر قابل دفاع است .
باید دید آیا انان که باید بشنوند ، خواهند شنید؟ و یا باز هم …
در پایان فقط میتوانم بگویم انا لله و لنا الیه راجعون
التماس دعا
_________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام حاج علي آقا. طاعات شما هم قبول انشاءالله. تازه اول كاره حاجي. كجا با اين عجله؟! اول و آخر همهمون پيش خدا ميريم ولي نه اينطور كه شما تمومش كردين! اول اون ذوالفقار حيدري با عدالت مهدوي گردن اينها (و شايد ماها) رو لمس كنه، بعد.
يا علي…
سپتامبر 7, 2008 at 9:41 ب.ظ
سلام حاجی
طاعات و عباداتتون مقبول حق تعالی . جان حاجی سر نماز ما رو هم دعا بفرمایید که بشدت محتاجیم
حاجی در مشایعات از وبلاگها به وبلاگ یک ضد انقلاب برخوردم که بدجوری اسلام و انقلاب و خون شهدای عزیز را مورد هتک قرار داده . انشاالله یه طرح عملیاتی با کمک بچه های ارزشی برای پاکسازی و مطهر کردن فضای مجازی بریزیم تا روح پاک شهدا بیشتر از این مکدر نشه حاجی جان . این آدرس اون وبلاگ کذاییه : [...]
________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام سيد جان. عبادات شما هم مقبول حق باشه انشاءالله. بنده خودم شديدا محتاج دعام. بنده جسارتا نشوني اون وبلاگ رو حذف كردم و توصيه من به شما اينه كه اون نشوني رو اشاعه نديد. براي رسيدهگي هم ميتونيد به نشوني:shirazi.blogfa.com مراجعه كنيد كه ايشون مدير بلاگفا هستند و اگر رسيدهگي نكردند (كه معمولا هم نميكنند!) به نشوني: vijihad.parsiblog.com بريد و نشوني رو براشون كامنت بگذاريد تا بچهها خودشون كار رو يه سره كنند.
يا علي…
سپتامبر 8, 2008 at 3:20 ق.ظ
سلام
آدم از زمانی که چشم به جهان باز میکنه عناوین گوناگونی رو یدک میکشه.
در همون بدو تولد، “فرزند” اولین عنوانیه که همراهمون میشه.
حالا اگر فرزند دیگری هم پدر و مادر داشته باشن، “برادر” یا “خواهر” …
یه روزم با به نام “پدر”
حتما بیا[رضایت]
سپتامبر 8, 2008 at 5:03 ق.ظ
با سلام خدمت تمامی دوستان
باید مطلب تاسف بار و دردناکی رو خدمتتون عرض کنم…..
این خبر رو برای اولین بار در وبلاگ های من می خونید…..
به تازگی گروه متالی به نام [...]، آلبوم شرم آوری رو بر ضد تمامی ادیان ابراهیمی
و به خصوص اسلام عزیزمون منتشر کرده…..
فعلا مسئله سر باقی ادیان نیست
فقط و فقط باید بگم که وحشی گری و افراطی گری های یه سری از مسلمونها
داره دینمون و همه چیزمون رو زیر سوال می بره……
برای اطلاعات کاملتر به وبلاگ های من سر بزنید:
http://kamrandelan.blogfa.com
http://jafangname.blogfa.com
این خبر رو در سر تا سر اینترنت و رسانه ها پخش کنید…..
من به نوبه خودم این حرکت زشت رو محکوم میکنم…..
شما هم به من کمک کنید….. تا بتونیم از دینمون و آبرو و شرفمون دفاع کنیم
هکر های عزیز هم بشتابید……
یا علی
_____________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام برادر محمد. بنده جسارتا به وبلاگ شما هم سر زدم و متاسفانه كمي تا حدودي دست كمي از همين گروهي كه اسم برده بودي نداري! مؤمن خدا، بنده هم با موسيقي آشنام و ازش لذت هم ميبرم (البته بدون ريبه!) ولي اين گروهها و موزيسينهايي كه تو معرفي كردي و اظهار علاقه هم به كارهاشون ميكني، عموما از Satanismها هستند و شيطان پرست. وضعيت منسون هم كه اظهر من الشمسه. اون ايرانياشم كه همهگي مقلد و بيريشه. نوشتن يه پست كامل براي اون گروه Anty God هم كه بيشتر تبليغ اونها ميشه تا كوبوندنشون. البته تو وبلاگت اشتباه اعتقادي و تئوريك زياد ديده ميشه كه بماند تا بعد. شايد با كامنتهايي كه برات ميذارم به اونها اشاره كنم.
يا علي…
سپتامبر 8, 2008 at 5:11 ق.ظ
راستی اگه دوست داشتی ما رو هم جزو برو بچ شهریار لینک کن
یا حق
___________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
با چيزايي كه تو كامنت قبليت گفتم به نظرت بايد تو پارتيزان لينك بشي؟!
يا علي…
سپتامبر 8, 2008 at 7:37 ق.ظ
و در صور دمیده میشود و تمام کسانیکه [گل]در آسمانها و در زمین هستند هلاک
میشوند مگر افرادی را که خداوند بخواهد.[گل] پس بار دیگر در صور دمیده میشود، در
این [گل]هنگام تمام موجوداتِ هلاک شده زنده میشوند[گل]
و به حال قیام و وقوف در آمده ،[گل] در انتظار امر پروردگار هستند.[گل]
سپتامبر 8, 2008 at 10:09 ق.ظ
سلام داداش سهیل ، نمیدونستم اینجا مینویسی ، با مرام خبرمون میکردی ، همین امروز لینکت میکنم …. یاعلی
__________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام حاج مصطفا. ارادتمنديم. چه بدونستي و چه ندونستي! اين روزها هم شديدا به يادتم. عليالخصوص وقت افطار كه اولين استكان چاي داغ رو تو سفره ميذارند!
يا علي…
سپتامبر 8, 2008 at 8:15 ب.ظ
سلام خدا قوت
تو ماه خدا هر موقع دیدی بیش از هر موقع دیگه به خدا نزدیکتری ما را هم دعا کن
_________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام حضرت ثائر. يقينا اون هر موقع، وقت افطاره و بس!
يا علي…
سپتامبر 9, 2008 at 2:28 ب.ظ
سلام
اینکه خیلی این بندهخدا کتکخورش ملسه رو قبول دارم. ولی شک هم ندارم که موضعش در مورد رژیم اشغالگر قدس همون موضع رسمی جمهوری اسلامی ایرانه.
در مورد مردم اسرائیل و ملت اسرائیل حق رو به ایشون میدم. نگاهی به نوشتهی حسین درخشان بیاندازید در همین رابطه…
اگر ما بتونیم آدمهایی مثل نویسندهی این مقالهی زیر رو متمایل به طرز فکر خودمون کنیم، ضرر نکردیم به نظرم.
http://blogs.jta.org/telegraph/2008/09/04/1558/reflections-of-an-american-israeli-palestinian-jew/
که بامدادی هم برگردونده به فارسی بخشیش رو. اینجا:
http://bamdadi.com/2008/09/05/an-undeniable-truth/
یا علی
التماس دعا
از نظرت بیخبر نذاری منو، برادر!
__________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام برادر سلمان. حاجي! شما ديگه چهرا؟! مواضع امام و آقا و در كل، جمهوري اسلامي كاملا مشخص و مبرهنه، ولي نظر اين دوست مورد دار ما…!
يا علي…
سپتامبر 9, 2008 at 2:30 ب.ظ
ببخشید؛
همهاش رو برگردونده به فارسی!
________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
اِي ول، اِي ول، دمش گرم!
سپتامبر 9, 2008 at 3:17 ب.ظ
سلام…
خوشم اومد كه بالاخره يكي يه كم سر در مياره…
من موسيقي متال گوش ميدم ولي نماز و روزه ام هم سر جاشه…
در مورد اون يكي گروه ها بايد بگم بي شرمي گروه [...] رو ندارن…
شرمندم كه مي گم اين كثافتا اسم البومشون رو يه چيزي گذاشتن كه شرم آوره…
اينم ليست آهنگ هاش… [...]
واقعا شرم آوره …
حتي از اون آيات شيطاني هم شرم آور تره….
راستي اين شماره موبايلمه: [...]
آماده مباحثه و مجادله و مذاكره هستم…
همين كه دو تا مون مسلمون و ايراني و شيعه هستيم و بچه شهريار…. خودش كلي تفاهمه…
باقيش هم زياد مهم نيست
يه مطلب ديگه…
موضوع اين حركت رو نبايد بي جواب بذاريم…
پايه تظاهرات…. شيشه شكوندن و از اين داستان ها هستم…
البته فقط به خاطر دينمون
________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام محمد جان. خوبي بچه محل؟! چه خبر از شهريار يا به قول خودمون علشوض؟
اگه يه روز وقت كني و بياي دفتر ما (كانون مستندسازان جهادي) هم راحتتر ميتونيم با هم حرف بزنيم و هم يه چند تا فيلم مستند در خصوص همون گروههاي كذايي هستش كه بر و بچهها با كلي زحمت و سه سال رفت و آمد و پيششون خوابيدن و باهاشون زندگي كردن ساختن كه بد نيست تو هم ببيني. اين رو گفتم واسه اينكه هي من بگم و هي تو سر موضع خودت باشي دردي دوا نميشه. مستندساز جماعت هميشه دوست داشته حرفش رو با سند ارائه بده. در خصوص مسألهي فلسطين و فروش زمين هم همينطور (كه تو وبنامهت يه چيزايي زده بودي) شماره همراهت هم پيش من محفوظ. اگه پايه بودي و مايل، تو همينجا يه كامنت بذار تا بهت زنگ بزنم.
در ضمن، اينطور قضايا هم فقط با كار فرهنگي كردن و روشنگري ابتر ميشه و نه با روشي ديگه. تظاهرات و اعتراض به وضع ناهنجار موجود حق شيعهس ولي شيشه شكوندن تنها حق شعبون جعفري و دار و دستهشه. ولو به خاطر دين.
منتظر ارتباطت هستم.
يا علي…
سپتامبر 10, 2008 at 4:11 ب.ظ
اَه هنوز كه به روز نشدي؟
________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
اول، سلام. دوم كيا! سر به سر من نذار. داد ميزنم كه كيا كيهها!
پاشو بيا دفتر اون فيلماي كذاييت رو هم ببر. منحرف!
يا علي…
سپتامبر 14, 2008 at 2:28 ق.ظ
سهیل جان!
اینا رو ولش کن، فیلم جدید جنیفر لوپز و آل پاچینو رو بچسب که قراره برادر مسعود بسازه!
ضمناً بازم میگم اگه با داداش ما کاری نداشته باشی همه چی حله!!
_________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام فرهاد جان! مخلص هر چي مازندران و قائم شهره. اتفاقا به برادر مسعود (نه حالا كه از اول هم) حرجي نبود. به اين داداش دجال شما هم اينقدر گير ميدم كه يا مثلهم كنه و يا شكمش دريده شه و اون شتري رو كه داره با محسن ميلمبونه مثل ناقهي صالح باعث هدايت خيليهاي ديگه بشه!
يا علي…
سپتامبر 14, 2008 at 4:49 ب.ظ
سلام برادر!
گمان نميكردم وبلاگنويسي رو ادامه بدي. واسه همين ديگه سر نزده بودم تا امروز.
مثل اينكه اينجا خيلي رونق داره. تبريك ميگم.
راستي هابيل را ميخواني؟
يا علي
________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام حضرت مظاهري عزيز از پاي برج ميلاد تا فراز فرو ريختهي برج جهاننما! دمت گرم حاجي، سري به ما بيبضاعت جماعت زدي. ينگه دنيا هميشه رونق داشته. محدود به ديروز و امروز هم نميشه. نه ميلاد نوزاد و نه جهاننماي سه-چهار ساله، ناخن كوچيكهي امپايراستيت شصت_هفتاد ساله هم نميشند. پس حق ميدم بهت كه اخراج پارتيزان رو از ايران هفت هزار ساله تبريك بگي كه سير ترشي هر چي قدمت دارتر، مغذي و مقويتر! و اين بستهگي به سركهي جاافتادهش داره ولو اينكه USA باشه يا WordPress. اين سير ترشي بد سركهي ما هم پيشكش شما.
هابيل رو هم متأسفانه خيلي وقته نديدم. نشوني كلبهمون كه از پارسال تغيير كرد بنا داشتم مشترك شم، نشدم. تنبلي كردم. نميدونم هم چند شماره زديد. شايد توفيق پيدا كردم و مجلدش رو يه جا ازتون ابتياع كردم. از شرايطش بيخبرم نذار محسن جان.
يا علي…
سپتامبر 14, 2008 at 9:09 ب.ظ
حاجی از لینکت ممنون از اینکه لایق شدم ممنون
____________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
باز پياز داغ و حساسيت من!
يا علي…
سپتامبر 15, 2008 at 12:45 ب.ظ
بابا تو ديگه كي هستي
____________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام. هر كي باشم ميدان امامت منهاي ميدونش نيستم!
يا علي…
سپتامبر 16, 2008 at 12:20 ب.ظ
سلام مردم ، خجالت می کشم از شما !
روم نمی شه دعوتتون کنم
ولی اگه اومدید حتما” تا آخر بخونید
دوست داشتی یادگاری بنویس
تصمیم با خودت
مردم لطفا”حلالم کنید !
_____________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام بشير جان. ما همينطوريش كشته مردهتيم. نياز به نوشتن مطلب و پست جديد نيست. علي ايحال، چشم. با دعوت و بيدعوت خدمت ميرسيم. يااااا…الله… صاب خونه!
سپتامبر 17, 2008 at 5:41 ق.ظ
یه دونه ای به مولا
ممنون که اومدی
وبلاگم پر شده از عطر کربلا و بین الحرمین
ممنون حاجی
______________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
بازم سلام بشير شيرينبيان. بابا تو ديگه كي هستي؟! من كه اخراجي كربلام و رونده شدهي حضرت عباس. وسط سفرهي امام حسين بوديم كه ريختن و جمعمون كردن. حتا بني اسد هم لايق تشييع ندونستمون. حالا باز بگو كربلايي!
يا حسين…
سپتامبر 17, 2008 at 2:03 ب.ظ
سلام برادرمجاهد.
ای کاش این مطالب روجناب رئیس جمهورهم می خواندندوجواب هم البته !می دادند…
________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام حاجي. ممنون از سايه بر سر انداختنتون. به قول آقا: «اين حرف غلط تمام شده است و نبايد دنبال اينجور مسائل كوچك و پوچ را گرفت و آن را ادامه داد.»
يا علي…
سپتامبر 17, 2008 at 2:27 ب.ظ
سلام حاجي! باز رفتي تو غيبت صغراها!
________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام نويدم. دنبال اينم كه تو رو به ظهور كبرا برسونم!
يا علي…
سپتامبر 20, 2008 at 12:52 ب.ظ
سلام بر سهيل عزيز و گرامي
شكر كه رهبري ديروز در نماز جمعه حال بعضي هارو خوب گرفت
يه مطلب كاملاً دولتمند وار آلود زدم حتماً بيا بخون ( اگه وقت داشتي )
________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام آرش عزيز. به قول رهبر بزرگمون: «اين حرف غلط تمام شده است و نبايد دنبال اينجور مسائل كوچك و پوچ را گرفت و آن را ادامه داد.»
مطلبت رو هم سر فرصت ميخونم. اي به چشم.
يا علي…
سپتامبر 20, 2008 at 6:26 ب.ظ
سلام
تاکسی نوشت به روز شد:
حکایت آن صندلی زردرنگ که خالی بود
http://taxiblog.blogfa.com/post-6.aspx
________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام محسن جان. تاكسي نو مبارك. به روي چشم. خدمت ميرسيم.
يا علي…
سپتامبر 21, 2008 at 12:47 ب.ظ
سلام سهیل جان … چرا نمی نویسی پسر خوب … نکنه ماه رمضونیه مشغول ریاضت شدی؟
________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام عمو مصطفا. اتفاقا رياضت خودش رو مشغول من كرده حاجي. انشاءالله با مطلب جديد درد سر ساز من حال كني.
يا علي…
سپتامبر 22, 2008 at 4:24 ب.ظ
سلام. دوست داشتم دوباره ببينمتون. موفق به تماس هم نشدم. لينكتون كردم.
________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام برادر مصطفوي. خوبي حاجي. انشاءالله هميشهي خدا قمقمهت پر از آب باشه و راهت پر از امتداد! من هم دوست دارم شماره رو چند باره ببينم. بعد از ماه مبارك حتما بهتون زنگ ميزنم.
يا علي…
سپتامبر 22, 2008 at 4:41 ب.ظ
خودت فهمیدی چی زرت و پرت کردی . یکی به نعل یکی به تخته . محافظه کار این جوری ندیده بودیم. با حرفهای رهبر حماقت احمقی نژاد هم اثبات شد ! خدا رو شکر.
و اگر همچون گذشته با نگاهي خوشبينانه به برخي اصرارهاي محمود احمدينژاد در انتصابات و ابتقائات وزراء و معاونان و مشاوران خود، نظر بيفكنيم، گفتههاي مشايي را بايد نوعي ياري رساندن به پيشبرد سياستهاي دولت نهم حساب آورد.
خوب عین آدم این جمله رو بگو . میپیچونیش بگی روشن فکری حالم به هم خورد!!!!
________________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
اولا سلام جناب جيمز باند! دوما خيلي ممنون از اين همه نزاكت و فهم انتقادي. خدا رو شكر كه امثال تو با من مشكل دارند كه همون حرف حضرت سجاد عليه السلام تعبير ميشه. محافظهكار هم خودتي و جد و آبادت. (مثل اينكه خصلت بيبديل تو كمكم داره به من رسوخ ميكنه.) راستي! چهقدر جالب كه آدم از «خدا خوب در و تخته رو با هم جور كرده» و «يكي به نعل ميكوبه و يكي به ميخ» رو قاطي كنه و اونچه رو كه تو درست كردي ازش استنتاج كنه! نه؟
يا علي…
سپتامبر 22, 2008 at 7:05 ب.ظ
چطوری … !
__________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام نادر تركه. ميخوايمت حاجي، از چار راه سپه تا وسط حوض ائل گلي!
يا علي…
سپتامبر 22, 2008 at 10:57 ب.ظ
سلام. اگه شد آرم کانون رو برام میل کن. با تشکر محسن جیگر : )
_______________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام همهكس. دندونات چهطورند؟! اِوا… چه حرفا ميزنيما! تو كه من رو مُردي!
بگذريم… در اولين فرصت آرم كانون رو هم برات ميل ميكنم تا تو صرفش كني. تو سيستم دفترمه. سلام برسون به همه و عمو حسين رو هم عوض من ببوس.
يا علي…
سپتامبر 24, 2008 at 4:52 ب.ظ
اخوي سري به ما نمي زني ؟ از ما ياد بگير كه دائم ولوييم. با مطلب (چرا عکس شهدا عمل
می کنیم؟) به روزم .
_______________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام كيا؟ بلند شو بيا اون فيلمهاي [...] رو بگير. فردا ميان دستگيرم ميكنند اون وقت هي بايد بدويي دنبال ورثهم تا ادعات رو ثابت كنيها!
يا علي…
اکتبر 26, 2008 at 12:26 ق.ظ
سلام آقا سهیل
در حسن ختام از قول حضرت امیر نوشته ای عربها فلسطین را آزاد میکنند. ماخذت کجاست و علمای شیعه چه تفسیری برای آن دارند؟؟؟؟!!. پس ایرانیها چه ببخشید غلطی میکنند. ایرانی که این همه شهید داده و در زمانی که دول عربی خود فروخته اند رهبری چون حضرت سید علی خامنه ای دارد. ایرانی که شیعه و علویست در حالی که اعراب عمری هستند.
__________________________________
پاسخ مدير پارتيزان:
سلام برادر آرش. اگر با دقت روايت رو قرائت كرده باشي متوجه ميشي كه حضرت امير فرمودند كه عربها و اسلام. و همينطور اشاره شده كه مسير آزادي فلسطين از عراقه نه آزاد كنندهها عراقي. يعني عراق مسير عبور آزاد كنندههايي هست كه از شرق به غرب حركت ميكنند و جالب هم اينكه روي پرچمهاشون نوشته شده القوه. تفسير استاد علي كوراني كه در همين خصوص تحقيقات وسيعي هم داشته اينه كه اين واژه اشاره داره به شعار قرآني واعدوالهم ما استطعتم من قوه… كه شعار سپاه پاسداران و بسيجيان ايرانه. بعد هم مشكل بزرگ ما در عدم آزادي قدس و فلسطين همين عمري و علوي كردنهامونه. اگه ما مسلمونها به جاي شعارها و رجز خوندنهاي اين تيپي به فكر عرض و ناموسمون باشيم و ميبوديم، تا حالا اينقدر از دنيا عقب نميمونديم (از هر لحاظ ممكن). پس اي كاش علوي بودن رو تنها تو عمل ثابت كنيم تا امروز روزگار دجال و اعوان و انصارش نتونند مسير انقلاب رو عوض كنند و عاملي باشند براي كند شدن ظهور حضرت صاحب.
يا علي …
ژوئن 6, 2009 at 9:54 ق.ظ
سلام
بنده سوادم خیلی خیلی کمتر از بزرگیه که مطلب فوق رو نوشته و با خوندن برخی از نوشته هاشون اساسا خدمتوش ارادت دارم. اما به نظرم رسید یه نظر دیرهنگامی اگه بدم بد نباشه. به نظر بنده شاید آقای دکتر اومدن برای یک بار هم که شده سیاست هویج و چماق رو برای اسراییل اجرا کنند که می تونست منافعی داشته باشه اما خوب مشکل اونجا به وجود اومد که در داخل هویجی که به اسراییل نشان داده بودند تبدیل شد به چماقی که بر سر وی و دولتش می خورد. در نهایت مجبور شدند کلا از خیر این سیاست بگذرند و به داشتن تنها یک سیاست شفاف قناعت کنند.
با تشکر از زحماتی که می کشید.
در پناه حق